امنیت شغلی کارکنان و کارگران در اولویت اول

امنیت شغلی کارکنان و کارگران در اولویت اول

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دکتر احمد دنیامالی  نماینده مردم بندرانزلی در نشست با مدیران شرکت سرمایه گذاری ملی گفت:  هدف اصلی و خواسته ما از مدیریت کارخانه فیبر انزلی پایداری و اقتصادی بودن کارخانه است، بطوری که نتنها کارکنان و کارگران بومی کارخانه احساس امنیت شغلی داشته باشند و شرایط کارخانه طوری مدیریت بشود که هیچ نیروی کاری تعدیل یا اخراج نشود بلکه حتی با توسعه تولید فرصت های شغلی جدید نیز خلق شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اشاره کرد حتما از منطقه آزاد انزلی میخواهیم تا برای استفاده از تسهیلات منطقه آزاد به شرکت فیبر ایران کمک بکند.

دکتر احمد دنیامالی اضافه کرد در بخش بازرگانی برای حل مشکلات شرکت نظیر تامین کشتی میتوانیم پیگیری کنیم تا از طریق کشتیرانی خزر تسهیلات لازم مهیا بشود.

عضو هیئت تحقیق و تفحص مجلس در این نشست از مدیران شرکت خواست تا با اعمال برنامه ریزی میان مدت، انزلی را به مرکز تولید و صادرات محصولات چوب تبدیل بکنند.

سید یاسر مهدی ابوترابی فرد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (هلدینگ) شرکت فیبر ایران نیز در این نشست ضمن تایید خواسته های دکتر دنیامالی، اشاره کرد اولویت توسعه تولید است تا صنایع جنگل داری و در دو بخش تولید و بازرگانی خارجی فعالیت های خود را توسعه می دهیم و در
کار تولید قرقره صنعتی میتوانیم برند منطقه بشویم.
دستگاه پوست کنی را از آستراخان به انزلی منتقل می کنیم تا از پوست چوب برای تولید چیپس چوب استفاده کنیم و هم چوب مرغوب برای تولید دسته بیل با کیفیت استفاده کنیم.
قاسمی مدیر کارخانه فیبر انزلی نیز ضمن اینکه قول داد تا نسبت به حفظ نیروی کار موجود اقدام کند، برای افزایش فعالیت های کارخانه خبر از شروع تولید قرقره صنعتی برای صنایع کابلی از دی ماه امسال داد و همچنین اعلام کرد دستگاه پوست کنی چوب از بهمن ماه در کارخانه فیبر انزلی مستقر می شود.