کسب مجوز فعالیت آموزش دریانوردی دانشکده شهید خدادادی

کسب مجوز فعالیت آموزش دریانوردی دانشکده شهید خدادادی

به گزارش روابط عمومی دکتر احمد دنیامالی ، پس از پیگیری نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی دانشکده شهید خدادادی انزلی موفق به دریافت مجوز فعالیت مرکز آموزش دریانوردی برای برگزاری دوره های آموزشی افسر دوم زیر ۳۰۰۰ و افسر مهندس سوم کمتر از ۳۰۰۰ شد و پس از دریافت کد دو رقمی در لیست مراکز مورد تایید سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

دکتر احمد دنیامالی نیز صحبت های خود را با اهمیت رشته های دریایی و افزایش اعضای هیات علمی در دانشگاه ها برای ارتقا عملکرد کیفی دانشگاه در جوامع بین المللی شروع نمودند و خاطر نشان کردن آمار اعضای هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و به خصوص در دانشکده شهید خدادادی بسیار پایین می باشد

وی در ادامه به اهمیت نقش دانشگاه و ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت اشاره نمود و بر ارتباط هر چه بیشتر دانشکده با شهرک های صنعتی تاکید داشت.
نماینده شهرستان بندرانزلی در ادامه صحبت های خود قول مساعد برای حل برخی از مشکلات دانشکده را دادند. در پایان جلسه از دستاوردهای پژوهشی دانشکده بازدید بعمل آورد.

ریاست آموزشکده شهید خدادادی در این نشست از زحمات دکتر احمد دنیامالی و همچنین کارکنان دانشکده که در طی سال جاری زحمات زیادی کشیدند تشکر نمود و سپس گزارشی از اقدامات انجام شده در سال جاری نظیر توسعه مرکز رشد دانشگاه در انزلی، راه اندازی و گسترش شرکت های دانش بنیان، راه اندازی رشته های جدید، تعمیرات اساسی کارگاه ها و خوابگاه و آخرین و مهم ترین دستاورد دانشکده که دریافت کد دو رقمی سازمان بنادر و کشتیرانی برای بورس دانشجویان دریایی بود که با کمک های دکتر دنیامالی به ثمر رسید، خدمت حاضرین ارائه کرد