درکنار هم در راستای پیشرفت وتوسعه آموزش

درکنار هم در راستای پیشرفت وتوسعه آموزش

 

دکتر احمد دنیامالی :
در کنار هم در راستای پیشرفت و توسعه آموزش

نماینده مردم بندرانزلی و عضو کمیسیون عمران مجلس با حضور در مجتمع آموزشی استثنایی شهید پوررزاز ضمن بررسی مشکلات و مطالبات موجود، با کادر آموزشی و جمعی از خانواده های حاضر به بحث و گفت و گو پرداخت .

 

به گزارش روابط عمومی دکتر احمد دنیامالی ، نماینده شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع آموزشی استثنایی شهید پوررزاز ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع آموزشی ، از نزدیک در جریان مطالبات موجود در این مجتمع آموزشی قرار گرفت .

عضو کمیسیون عمران مجلس، جامعه را سرشار از تفکرات و طیف های گوناگون دانست که با همدلی و همفکری می توانند برای محیط زندگی خود فضایی پویا ایجاد کنند و با تاکید بر سازمان ها و ادارات مرتبط از آنها خواست در راستای پیشرفت و توسعه آموزشی این مجتمع آموزشی استثنایی همدلانه گام بردارند تا کلیه دانش آموزان این مجتمع در محیطی پویا تر از قبل مشغول تحصیل و آموزش شوند .

لازم به ذکر است در طی این دیدار جمعی از خانواده ها  دانش آموزان در کنار کادر آموزشی این مجتمع با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی به بحث و گفت و گو پرداختند و مطالبات و نقطه نظرات خود را بیان کردند . دکتر احمد دنیامالی نیز ضمن بررسی کلیه موارد مطرح شده در این دیدار قول مساعدت و پیگیری هرچه تمام تر در راستای حل مشکلات موجود را داد.