ظرفیت های بلا استفاده جهاد را فعال کنید

ظرفیت های بلا استفاده جهاد را فعال کنید

به گزارش روابط عمومی دکتر احمد دنیامالی، نماینده شهرستان بندرانزلی در دیدار با مدیرکل جهاد و کشاورزی استان گیلان گفت: ما ظرفیت های زیادی در جهاد و کشاورزی استان مخصوصا بندرانزلی داریم و بسیار انتظاراتمان از این اداره زیاد است. الان در همین مجموعه پرورش مرغ بومی کلی ظرفیت وجود دارد اما مغفول مانده و استفاده آنچنانی از آن نمی شود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این مجموعه ظرفیت بالایی دارد و به راحتی می توان با یک برنامه مدون اینجا را به چرخه تولید رساند حال اگر مشکلاتی در بودجه یا سرمایه گذار وجود داشته باشد من نهایت همکاری را برای عملیاتی شدن آن انجام خواهم داد ولی از شما انتظار دارم همیت و جدیت این موضوع را در اولویت قرار دهید.

عضو کمیسیون‌ عمران مجلس در پایان گفت: ما روستاهای کمی نسبت به شهرستانهای دیگر استان داریم و به همین جهت زمینهای کشاورزی مان خیلی کمتر از شهرهای دیگر است اما ما کشاورزان نجیبی داریم، سالهای نه چندان دور همین کشاورزان با مشکلات و تهدیدهای فراوانی روبرو بودند که همه ما میدانیم چه مشکلاتی بود،حمایت از کشاورزان حمایت از تولید است بدون شک تابستان کم آبی را در پیش داریم من به همه ادارات مربوطه هشدارهای لازم را داده ام، باید به مانند سال قبل و بهتر از آن عمل کنیم تا کشاورزانمان کمترین دغدغه را داشته باشند